Mitsubishi Outlander PHEV po modernizácii

Piatok, 17 august 2018

Mitsubishi Outlander PHEV pre rok 2019 prešiel širokou modernizáciou. Prináša nižšiu spotrebu, menej emisií CO2 a maximálny dojazd v čisto elektrickom režime je 45 km.

1 Mitsubishi Outlander PHEV 2019
Mitsubishi Outlander PHEV po väčšej modernizácii exteriéru i interiéru

SUV Mitsubishi Outlander PHEV dosiahol po modernizácii emisie CO2 na úrovni iba 46 g/km pri kombinovanej spotrebe 2,0 litra na 100 km a na čisto elektrický pohon v režime EV prejde 45 km. To jeho majiteľovi umožní uplatňovať najrôznejšie úľavy a stimuly, vrátane možnosti vjazdu do nízko emisných zón.

Nízku spotrebu dosiahol Outlander PHEV vďaka celému radu nových vylepšení. Nová benzínová pohonná jednotka s objemom 2,4 litra používa systém premenlivého časovania ventilov MIVEC a v závislosti od režimu jazdy hladko prepína medzi Ottovým a Atkinsonovým spaľovacím cyklom. Oproti predchodcovi disponuje vyšším výkonom 135 koní (99 kW), čo je viac o 14 koní. Najvyšší krútiaci moment, teraz vyšší o 21 Nm, je v širšom rozsahu otáčok a má hodnotu 211 Nm.

Vylepšenia sa dotkli aj elektrického pohonného ústrojenstva, ktorého zadný elektromotor disponuje výkonom 70 kW (95 k) a batéria sústavy pohonu má o 10 % vyšší výkon 13,8 kWh. Akcelerácia na 100 km/h sa zlepšila o 0,3 sekundy na výsledných 10,5 sekundy.

Nový Outlander PHE s vylepšenými tlmičmi pruženia má lepší jazdný komfort a nový režim Sport ponúka lepšiu odozvu plynového pedála a lepší záber vďaka systému pohonu v režime Super-All Wheel Control. Riadenia je teraz o niečo ostrejšie, má lepšiu odozvu a spätnú väzbu. Väčšie kotúče vpredu sú účinnejšie. &pribudol nový jazdný režim Snow pre rozjazd a jazdu na povrchu s nízkou priľnavosťou a zaisťuje bezpečnejšiu jazdu na klzkých povrchoch.

2 Mitsubishi Outlander PHEV 2019
Zmeny sa dotkli aj zadnej partie. Je tu upravený nárazník a strešný spojler.

Outlander PHEV 2019 je tichší, kultivovanejší a pohodlnejší aj vďaka predným sedadlám s dobrou oporou pre telo. Pribudli nové ovládacie prvky, prepracovaný je prístrojový štít, nové sú výstupy ventilácie pre pasažierov na zadných sedadlách, USB porty a nové obklady v interiéri. Outlander PHEV 2019 sa ľahšie spozná podľa upravenej prednej časti a masky chladiča, nového nárazníka a nových svetiel. Zadnú časť má zmenený zadný nárazník a pribudol strešný spojler. Exteriér skrášľujú nové luxusné 18palcové kolesá.

Nový Outlander PHEV sa na Slovensku začne predávať na prelome rokov 2018/2019.

Autor: janGold
Pridať komentár
Bleskovky
Sikyna
V tureckom Efyone sa išlo ďalšie v poradí už 18. podujatie seriálu majstrovstiev sveta v motokrose. V triede MX2 jazdil aj jediný slovenský zástupca a pravidelný účastník seriálu Richard Šikyňa. Na motocykli KTM 250 SXF obsadil v dvoch jazdách 16. a 15. miesto a získal spolu ďalších jedenásť bodov do priebežného hodnotenia majstrovstiev sveta. Napriek tomu, ako to po pretekoch povedal, že jeho rýchlosť v pretekoch nebola taká, na akú má. Svoju bodovú zbierku si navýšil na 53 bodov a v hodnotení seriálu poskočil z 29. na 27. priečku. Najbližšie bude úspešný mladý motokrosár štartovať v Nemecku na pretekoch ADAC-u v Gaildorfe.
Skoda Koroq
Pápež František počas dvojdňovej návštevy Írska v rámci Svetového stretnutia rodín 2018 v Dubline použil štyri špeciálne upravené automobily Škoda Rapid Spaceback. Automobilka bola aj oficiálnym partnerom 9. ročníka tohto svetového podujatia, ktoré sa koná každé tri roky. Škoda poskytla tiež flotilu vozidiel Octavia, Karoq a Superb pre zúčastnených kardinálov, biskupov a VIP hostí. Okrem štyroch spacebeckov pre pápeža mal svätý otec k dispozícii tiež špeciálne upravený Karoq. Tento automobil mal ručne vyrobené vitrážové okná, aké zvyčajne zveľaďujú kostoly.Škoda Karoq s vitrážovými oknami
Alessandro Dambrosio
Spoločnosť Mitsubishi vymenovala do pozície nového šéfa dizajnu Alessandra Dambrosia. Stane sa novým výkonným riaditeľom pre pokročilý dizajn. Povedie tímy v troch návrhárskych štúdiách Mitsubishi - v Japonsku v Okazaki a Tokiu, a v nemeckom Frankfurte. Do Mitsubishi prichádza v čase, keď automobilka usilovne pracuje na koncepciách štylistického stvárnenia budúcich modelov. Jeho chápanie hodnôt značky má byť mimoriadne cenným prínosom do návrhárskeho tímu Mitsubishi. Dambrosio, pôvodom z Milána, začal svoju profesionálnu kariéru v automobilke Fiat v Centro Stile Lancia, kde pôsobil ako hlavný návrhár značky Alfa Romeo. Následne viedol dizajnérov značky Maserati Design. Potom nastúpil do koncernu Volkswagen ako vedúci dizajnérskeho štúdia Audi Concept Design v Mníchove.