Mitsubishi Outlander PHEV po modernizácii

Piatok, 17 august 2018

Mitsubishi Outlander PHEV pre rok 2019 prešiel širokou modernizáciou. Prináša nižšiu spotrebu, menej emisií CO2 a maximálny dojazd v čisto elektrickom režime je 45 km.

1 Mitsubishi Outlander PHEV 2019
Mitsubishi Outlander PHEV po väčšej modernizácii exteriéru i interiéru

SUV Mitsubishi Outlander PHEV dosiahol po modernizácii emisie CO2 na úrovni iba 46 g/km pri kombinovanej spotrebe 2,0 litra na 100 km a na čisto elektrický pohon v režime EV prejde 45 km. To jeho majiteľovi umožní uplatňovať najrôznejšie úľavy a stimuly, vrátane možnosti vjazdu do nízko emisných zón.

Nízku spotrebu dosiahol Outlander PHEV vďaka celému radu nových vylepšení. Nová benzínová pohonná jednotka s objemom 2,4 litra používa systém premenlivého časovania ventilov MIVEC a v závislosti od režimu jazdy hladko prepína medzi Ottovým a Atkinsonovým spaľovacím cyklom. Oproti predchodcovi disponuje vyšším výkonom 135 koní (99 kW), čo je viac o 14 koní. Najvyšší krútiaci moment, teraz vyšší o 21 Nm, je v širšom rozsahu otáčok a má hodnotu 211 Nm.

Vylepšenia sa dotkli aj elektrického pohonného ústrojenstva, ktorého zadný elektromotor disponuje výkonom 70 kW (95 k) a batéria sústavy pohonu má o 10 % vyšší výkon 13,8 kWh. Akcelerácia na 100 km/h sa zlepšila o 0,3 sekundy na výsledných 10,5 sekundy.

Nový Outlander PHE s vylepšenými tlmičmi pruženia má lepší jazdný komfort a nový režim Sport ponúka lepšiu odozvu plynového pedála a lepší záber vďaka systému pohonu v režime Super-All Wheel Control. Riadenia je teraz o niečo ostrejšie, má lepšiu odozvu a spätnú väzbu. Väčšie kotúče vpredu sú účinnejšie. &pribudol nový jazdný režim Snow pre rozjazd a jazdu na povrchu s nízkou priľnavosťou a zaisťuje bezpečnejšiu jazdu na klzkých povrchoch.

2 Mitsubishi Outlander PHEV 2019
Zmeny sa dotkli aj zadnej partie. Je tu upravený nárazník a strešný spojler.

Outlander PHEV 2019 je tichší, kultivovanejší a pohodlnejší aj vďaka predným sedadlám s dobrou oporou pre telo. Pribudli nové ovládacie prvky, prepracovaný je prístrojový štít, nové sú výstupy ventilácie pre pasažierov na zadných sedadlách, USB porty a nové obklady v interiéri. Outlander PHEV 2019 sa ľahšie spozná podľa upravenej prednej časti a masky chladiča, nového nárazníka a nových svetiel. Zadnú časť má zmenený zadný nárazník a pribudol strešný spojler. Exteriér skrášľujú nové luxusné 18palcové kolesá.

Nový Outlander PHEV sa na Slovensku začne predávať na prelome rokov 2018/2019.

Autor: janGold
Pridať komentár
Bleskovky
1 Honda Urban EV Concept
Honda na prvej snímke predstavuje časť interiéru prototypu chystaného elektromobilu. Na snímke je obria obrazovka multimediálneho systému. Celá šírka palubnej dosky je kombináciou čistého a jednoduchého dizajnu s technológiou zameranou na vodiča. Rozhranie zobrazené na obrázku sa vyznačuje širokou palubnou doskou s čistými dizajnovým prvkami a intuitívnou technológiou zameranou na používateľa. Dizajn interiéru má vytvoriť útulnú a príjemnú atmosféru, inšpirovanú štúdiou Urban EV Concept, ktorú Honda predstavila v roku 2017 na autosalóne vo Frankfurte. Prototyp elektrického auta odhalí Honda v Ženeve 5. marca.
Toyota Supra
Nová Toyota Supra pokračuje v tradícii športových modelov Toyoty. Ikonický model Supra novej generácie sa predstavil na autosalóne v Detroite v januári tohto roku. Dvojmiestne kupé inšpirované pretekárskymi automobilmi má klasické usporiadanie - motor vpredu a pohon zadných kolies. Pod kapotou pracuje preplňovaný radový šesťvalcový motor s výkonom 340 koní a krútiacim momentom 500 Nm. Krátky rázvor náprav a široký rozchod kolies zaručujú mimoriadnu stabilitu v zákrutách a okamžité reakcie. Piata generácia Toyoty Supra je prvým globálnym modelom zo série GR, vyrobeným tímom Toyota Gazoo Racing. Doteraz vyrábali športové verzie sériových modelov len na vybraných trhoch, napríklad v Európe je to Yaris GRMN. Na Slovensku sa Supra GR začne predávať začiatkom leta 2019.
Mercedes-Benz Citan
Divízia Mercedes-Benz Vans ponúka od roku 2012 malú dodávku Citan, ktorý je súrodenec Renaultu Gangoo. Citan Tourer posilní nová generácia motorov. Pribudne štvorvalcový diesel so zdvihovým objemom 1,5 litra s vysokým krútiacim momentom a novou šesťstupňovou manuálnou prevodovkou s technológiou SCR. Nový motor bude dostupný v troch verziách s výkonmi 59 kW/80 k, 70 kW/95 k a 85 kW/116 k. Všetky spĺňajú aktuálnu emisnú triedu Euro 6d-Temp. Kombinovaná spotreba je od 4,6 do 4,8 l/100 km a emisie CO2127-121 g/km. Po verzii Tourer bude v lete v ponuke s novým dieselovým agregátom aj Citan skriňová dodávka. Citan podobne ako každý mercedes disponuje výbavou bohatou na bezpečnostné systémy. K motorom pridáva Citan Tourer a nový dizajnový balík Red, ktorý dodáva exteriéru športový charakter.