Mitsubishi Outlander PHEV po modernizácii

Piatok, 17 august 2018

Mitsubishi Outlander PHEV pre rok 2019 prešiel širokou modernizáciou. Prináša nižšiu spotrebu, menej emisií CO2 a maximálny dojazd v čisto elektrickom režime je 45 km.

1 Mitsubishi Outlander PHEV 2019
Mitsubishi Outlander PHEV po väčšej modernizácii exteriéru i interiéru

SUV Mitsubishi Outlander PHEV dosiahol po modernizácii emisie CO2 na úrovni iba 46 g/km pri kombinovanej spotrebe 2,0 litra na 100 km a na čisto elektrický pohon v režime EV prejde 45 km. To jeho majiteľovi umožní uplatňovať najrôznejšie úľavy a stimuly, vrátane možnosti vjazdu do nízko emisných zón.

Nízku spotrebu dosiahol Outlander PHEV vďaka celému radu nových vylepšení. Nová benzínová pohonná jednotka s objemom 2,4 litra používa systém premenlivého časovania ventilov MIVEC a v závislosti od režimu jazdy hladko prepína medzi Ottovým a Atkinsonovým spaľovacím cyklom. Oproti predchodcovi disponuje vyšším výkonom 135 koní (99 kW), čo je viac o 14 koní. Najvyšší krútiaci moment, teraz vyšší o 21 Nm, je v širšom rozsahu otáčok a má hodnotu 211 Nm.

Vylepšenia sa dotkli aj elektrického pohonného ústrojenstva, ktorého zadný elektromotor disponuje výkonom 70 kW (95 k) a batéria sústavy pohonu má o 10 % vyšší výkon 13,8 kWh. Akcelerácia na 100 km/h sa zlepšila o 0,3 sekundy na výsledných 10,5 sekundy.

Nový Outlander PHE s vylepšenými tlmičmi pruženia má lepší jazdný komfort a nový režim Sport ponúka lepšiu odozvu plynového pedála a lepší záber vďaka systému pohonu v režime Super-All Wheel Control. Riadenia je teraz o niečo ostrejšie, má lepšiu odozvu a spätnú väzbu. Väčšie kotúče vpredu sú účinnejšie. &pribudol nový jazdný režim Snow pre rozjazd a jazdu na povrchu s nízkou priľnavosťou a zaisťuje bezpečnejšiu jazdu na klzkých povrchoch.

2 Mitsubishi Outlander PHEV 2019
Zmeny sa dotkli aj zadnej partie. Je tu upravený nárazník a strešný spojler.

Outlander PHEV 2019 je tichší, kultivovanejší a pohodlnejší aj vďaka predným sedadlám s dobrou oporou pre telo. Pribudli nové ovládacie prvky, prepracovaný je prístrojový štít, nové sú výstupy ventilácie pre pasažierov na zadných sedadlách, USB porty a nové obklady v interiéri. Outlander PHEV 2019 sa ľahšie spozná podľa upravenej prednej časti a masky chladiča, nového nárazníka a nových svetiel. Zadnú časť má zmenený zadný nárazník a pribudol strešný spojler. Exteriér skrášľujú nové luxusné 18palcové kolesá.

Nový Outlander PHEV sa na Slovensku začne predávať na prelome rokov 2018/2019.

Autor: janGold
Pridať komentár
Bleskovky
skoda-scala-monte-carlo
Škoda rozširuje ponuku nového kompaktného modelu Scala a mestského crossoveru Kamiq o verziu Monte Carlo. Monte Carlo odkazuje na úspešnú pretekársku históriu značky Škoda. Výrazné čierne dizajnové prvky a čierny nápis Škoda na zadnej strane dodávajú vozidlám ešte športovejší vzhľad. Nová Škoda Scala vo verzii Monte Carlo začína na cene 18 100 eur a cena kompaktného SUV Kamig Monte Carlo sa odvíja od ceny 19 690 eur. Záujemcovia si môžu model Scala a Kamiq vo verzii Monte Carlo nakonfigurovať online, alebo si ho objednať u predajcov. V Škode veria, že verzie Monte Carlo zdôraznia športový a dynamický charakter vozidiel modelov Scala a Kamiq, tiež že veľké kolesá a zvučný názov oslovia zákazníkov, ktorí ocenia štýl a emocionálny a lifestylový dizajn oboch modelov.
World-Endurance
Goodyear bude od úvodných pretekov sezóny 2020 dodávať pre Svetový pohár cestovných automobilov najnovšiu generáciu svojich pretekárskych pneumatík Goodyear Eagle F1 SuperSport vo verziách bez dezénu i do dažďa. Značka Goodyear je tak oficiálnym dodávateľom pneumatík pre World Touring Car Cup (WTCR). Na základe oficiálneho výberového konania FIA bude Goodyear partnerom seriálu po dobu najbližších troch rokov, v sezónach 2020 až 2022. V sezóne 2020 bude desať pretekov na troch svetadieloch – v Maroku, Maďarsku, Nemecku, Slovensku, Portugalsku, Španielsku, Číne, Južnej Kórei a Macau. Záverečné preteky sezóny sa uskutočnia v Malajzii. Každé podujatie pozostáva z troch samostatných pretekov, takže spolu bude súčasťou pretekárskeho kalendára sezóny tridsať napínavých pretekov.
Auto-komunikuje
Budem mať na najbližšom semafore zelenú ak budem pokračovať v jazde touto rýchlosťou? Odpoveď na túto otázku už od technológie, ktorú pripravuje SEAT-u v spolupráci s ministerstvom dopravy, magistrátom Barcelony a spoločnosťou ETRA úspešne prepája vozidlá so semaformi a centrálnym dispečingom riadenia premávky, takže vodiči dostávajú informácie o aktuálnej situácii. Projekt okrem toho umožňuje informácie o nehodách na diaľniciach zasielať rovno do vozidiel bez nutnosti využívať na to premenlivé informačné tabule. Automobily a infraštruktúra sú navzájom prepojené pomocou cloudu mobilným dátovým pripojením s reakčnou dobou 300 milisekúnd. Projekt prepája vozidlá so semaformi a informačnými panelmi prostredníctvom platformy DGT 3.0 a vodiči dostávajú v predstihu upozornenie o statuse najbližších semaforov, aby mohli podľa toho prispôsobiť rýchlosť jazdy. Dopravné informácie sa zobrazujú v reálnom čase na displejoch v automobiloch.