Mitsubishi Outlander PHEV po modernizácii

Piatok, 17 august 2018

Mitsubishi Outlander PHEV pre rok 2019 prešiel širokou modernizáciou. Prináša nižšiu spotrebu, menej emisií CO2 a maximálny dojazd v čisto elektrickom režime je 45 km.

1 Mitsubishi Outlander PHEV 2019
Mitsubishi Outlander PHEV po väčšej modernizácii exteriéru i interiéru

SUV Mitsubishi Outlander PHEV dosiahol po modernizácii emisie CO2 na úrovni iba 46 g/km pri kombinovanej spotrebe 2,0 litra na 100 km a na čisto elektrický pohon v režime EV prejde 45 km. To jeho majiteľovi umožní uplatňovať najrôznejšie úľavy a stimuly, vrátane možnosti vjazdu do nízko emisných zón.

Nízku spotrebu dosiahol Outlander PHEV vďaka celému radu nových vylepšení. Nová benzínová pohonná jednotka s objemom 2,4 litra používa systém premenlivého časovania ventilov MIVEC a v závislosti od režimu jazdy hladko prepína medzi Ottovým a Atkinsonovým spaľovacím cyklom. Oproti predchodcovi disponuje vyšším výkonom 135 koní (99 kW), čo je viac o 14 koní. Najvyšší krútiaci moment, teraz vyšší o 21 Nm, je v širšom rozsahu otáčok a má hodnotu 211 Nm.

Vylepšenia sa dotkli aj elektrického pohonného ústrojenstva, ktorého zadný elektromotor disponuje výkonom 70 kW (95 k) a batéria sústavy pohonu má o 10 % vyšší výkon 13,8 kWh. Akcelerácia na 100 km/h sa zlepšila o 0,3 sekundy na výsledných 10,5 sekundy.

Nový Outlander PHE s vylepšenými tlmičmi pruženia má lepší jazdný komfort a nový režim Sport ponúka lepšiu odozvu plynového pedála a lepší záber vďaka systému pohonu v režime Super-All Wheel Control. Riadenia je teraz o niečo ostrejšie, má lepšiu odozvu a spätnú väzbu. Väčšie kotúče vpredu sú účinnejšie. &pribudol nový jazdný režim Snow pre rozjazd a jazdu na povrchu s nízkou priľnavosťou a zaisťuje bezpečnejšiu jazdu na klzkých povrchoch.

2 Mitsubishi Outlander PHEV 2019
Zmeny sa dotkli aj zadnej partie. Je tu upravený nárazník a strešný spojler.

Outlander PHEV 2019 je tichší, kultivovanejší a pohodlnejší aj vďaka predným sedadlám s dobrou oporou pre telo. Pribudli nové ovládacie prvky, prepracovaný je prístrojový štít, nové sú výstupy ventilácie pre pasažierov na zadných sedadlách, USB porty a nové obklady v interiéri. Outlander PHEV 2019 sa ľahšie spozná podľa upravenej prednej časti a masky chladiča, nového nárazníka a nových svetiel. Zadnú časť má zmenený zadný nárazník a pribudol strešný spojler. Exteriér skrášľujú nové luxusné 18palcové kolesá.

Nový Outlander PHEV sa na Slovensku začne predávať na prelome rokov 2018/2019.

Autor: janGold
Pridať komentár
Bleskovky
UltraGrip
Výsledky testov zimných pneumatík dlhodobo potvrdzujú kvalitu pneumatík radu Goodyear UltraGrip. Aj v najnovšom teste zimných pneumatík pre sezónu 2019 boli pneumatiky Goodyear UltraGrip Performance+ vyhlásené za víťaza testu. Rovnako ako Goodyear UltraGrip 9+ aj táto novinka ponúka tú správnu zmes. Špeciálny plastifikátor na báze živice a rastlinných olejov zaisťuje, že si pneumatiky uchovávajú pružnosť i za nízkych teplôt. To spolu so sofistikovaným dezénom a inovatívnymi 3D priečnymi drážkami zaisťuje, že zimné pneumatiky UltraGrip ponúkajú optimálnu priľnavosť a pohodlie za akýchkoľvek zimných podmienok - na snehu, na ľade, na mokrých i suchých komunikáciách.
Matej-Homola
Slovenský automobilový pretekár Matej Homola dokázal v talianskej Monze obsadiť v 13. pretekoch seriálu TCR veľmi pekné piate miesto, keď sa prepracoval zo 17. miesta na štarte na piatu priečku v cieli. Zviedol pre to niekoľko parádnych súbojov. Svoju rýchlosť z tréningu preniesol do pretekov, vďaka ktorej sa dostavil úspech. "Boli to parádne preteky, poriadne som si zapredbiehal, auto tento raz fungovalo výborne," neskrýval nadšenie po pretekoch slovenský jazdec. "Zobral som výborné body, uvidíme ako dopadne zajtra." Nedeľňajšie štrnáste preteky seriálu TCR však nepriniesli Homolovi želaný výsledok a po kontakte s Talianom Pantiaticcimim skončil s poškodenou prednou nápravou a riadením na 14. mieste.
Nové-Dunlop
Dunlop uvádza na trh nové pneumatiky pre motokros Geomax MX53, ktoré nahrádzajú doterajšie MX52 pre pevný terén. Nové MX53 ponúkajú jazdcom najvyššiu výkonnosť vo svojej triede na širšej škále rôznych povrchov, než akú pokrývala predchádzajúca generácia. V širokom portfóliu pneumatík Geomax značky Dunlop sa nachádzajú medzi MX71 určenými do extra tvrdý povrchy a veľmi všestrannými MX33. Nová technológia Dunlopu posúva úžitkové vlastnosti pneumatík na novú úroveň. Veľkou výhodou nových pneumatík je ich vysoká výkonnosť za rôznych terénnych podmienok. Dopĺňajú pneumatiky strednej kategórie Geomax MX33, ktoré pomáhajú jazdcom vyhrávať preteky MXGP a supercross.