Mitsubishi Outlander PHEV po modernizácii

Piatok, 17 august 2018

Mitsubishi Outlander PHEV pre rok 2019 prešiel širokou modernizáciou. Prináša nižšiu spotrebu, menej emisií CO2 a maximálny dojazd v čisto elektrickom režime je 45 km.

1 Mitsubishi Outlander PHEV 2019
Mitsubishi Outlander PHEV po väčšej modernizácii exteriéru i interiéru

SUV Mitsubishi Outlander PHEV dosiahol po modernizácii emisie CO2 na úrovni iba 46 g/km pri kombinovanej spotrebe 2,0 litra na 100 km a na čisto elektrický pohon v režime EV prejde 45 km. To jeho majiteľovi umožní uplatňovať najrôznejšie úľavy a stimuly, vrátane možnosti vjazdu do nízko emisných zón.

Nízku spotrebu dosiahol Outlander PHEV vďaka celému radu nových vylepšení. Nová benzínová pohonná jednotka s objemom 2,4 litra používa systém premenlivého časovania ventilov MIVEC a v závislosti od režimu jazdy hladko prepína medzi Ottovým a Atkinsonovým spaľovacím cyklom. Oproti predchodcovi disponuje vyšším výkonom 135 koní (99 kW), čo je viac o 14 koní. Najvyšší krútiaci moment, teraz vyšší o 21 Nm, je v širšom rozsahu otáčok a má hodnotu 211 Nm.

Vylepšenia sa dotkli aj elektrického pohonného ústrojenstva, ktorého zadný elektromotor disponuje výkonom 70 kW (95 k) a batéria sústavy pohonu má o 10 % vyšší výkon 13,8 kWh. Akcelerácia na 100 km/h sa zlepšila o 0,3 sekundy na výsledných 10,5 sekundy.

Nový Outlander PHE s vylepšenými tlmičmi pruženia má lepší jazdný komfort a nový režim Sport ponúka lepšiu odozvu plynového pedála a lepší záber vďaka systému pohonu v režime Super-All Wheel Control. Riadenia je teraz o niečo ostrejšie, má lepšiu odozvu a spätnú väzbu. Väčšie kotúče vpredu sú účinnejšie. &pribudol nový jazdný režim Snow pre rozjazd a jazdu na povrchu s nízkou priľnavosťou a zaisťuje bezpečnejšiu jazdu na klzkých povrchoch.

2 Mitsubishi Outlander PHEV 2019
Zmeny sa dotkli aj zadnej partie. Je tu upravený nárazník a strešný spojler.

Outlander PHEV 2019 je tichší, kultivovanejší a pohodlnejší aj vďaka predným sedadlám s dobrou oporou pre telo. Pribudli nové ovládacie prvky, prepracovaný je prístrojový štít, nové sú výstupy ventilácie pre pasažierov na zadných sedadlách, USB porty a nové obklady v interiéri. Outlander PHEV 2019 sa ľahšie spozná podľa upravenej prednej časti a masky chladiča, nového nárazníka a nových svetiel. Zadnú časť má zmenený zadný nárazník a pribudol strešný spojler. Exteriér skrášľujú nové luxusné 18palcové kolesá.

Nový Outlander PHEV sa na Slovensku začne predávať na prelome rokov 2018/2019.

Autor: janGold
Pridať komentár
Bleskovky
registraciezap
V máji 2019 sme na Slovensku zaznamenali registrácie nových osobných automobilov s celkovým počtom 9888 automobilov, čo oproti minulému roku s počtom 9674 registrovaných nových osobných automobilov predstavuje nárast o 2,21 %. Registrácie malých úžitkových automobilov kategórie N1dosiahli v máji 2019 počet 858 vozidiel, čo oproti rovnakému mesiacu minulého roka s počtom vozidiel 838 predstavuje nárast o 2,39 % . Po prijatí akčného plánu elektromobility a znovuzavedení podpory na kúpu elektrických a plug-in hybridných automobilov zaznamenali predajcovia zvýšený záujem zákazníkov o tento segment automobilov. Predaj je podmienený reštartom podpory, ktorý zatiaľ detailne ešte nie je známy.
VW a deti
Aj v tomto roku Volkswagen Slovakia prispeje deťom svojich zamestnancov na prázdninové letné tábory. Príspevok na tábor podľa vlastného výberu na Slovensku aj v zahraničí dostane aj tento rok viac ako 600 detí. Vlani takto VW Slovakia odľahčil rozpočty vyše 450 rodinám svojich zamestnancov. Výška príspevku sa pohybuje od 70 do 120 eur pri pobytových táboroch a 10 eur na deň pri denných táboroch. Deti zamestnancov VW Slovakia najčastejšie trávia prázdniny v táboroch na Slovensku. Tradíciou je Volkswagen Slovakia Sommer Camp, ktorý v tomto roku organizuje Nadácia VW Slovakia pre deti zamestnancov v blízkosti bratislavského závodu.Ilustračná snímka – autor VW
Sikyna Kegums 2019
Účastníci seriálu majstrovstiev sveta v motokrose sa z Ruska presťahovali do Lotyšska, kde sa konalo deviate podujatie seriálu a jazdci tak majú za sebou prvú polovicu tohtoročných pretekov. V Lotyšsku sa pretekalo na ich tradičnej pieskovej trati v Kegumse. Slovenský reprezentant Richard Šikyňa jazdiaci v triede MX2 na stroji KTM 250 SFX vo farbách českého JD Gunex si po tomto podujatí pripísal ďalšie 3 body za 18. miesto v prvej jazde. V druhej jazde po páde v úvodnom kole skončil nakoniec 23. Celkovo sa umiestnil na 22. mieste a rovnaká priečka mu patrí so ziskom 49 bodov aj priebežnom hodnotení seriálu. Manažér Peter Kolek: "Richard mal v Kegumse trochu smolu. Nevyhol sa pádu v sobotu v meranom tréningu, ani v nedeľu v druhej jazde. Potom musel sťahovať stratu. Dokázal sa posunúť z posledného na 23. miesto. Škoda, nebyť toho pádu v prvom kole, mohol zabodovať aj v druhej jazde."