Motokrosová novinka Honda CRF 250R

Utorok, 29 máj 2018

Honda pripravila pre triedu MX2 veľmi silnú zbraň v podobe inovovaného motokrosového stroja CRF 250R, model pre rok 2019.

1 Honda CRF 250R model 2019

Honda vyvinula nový model CRF 250R pre rok 2019 formou priebežných krokov do platformy, z ktorej dokáže vyťažiť maximum tak amatérsky motokrosový nadšenec, ako aj profesionálny jazdec.

Motor nového modelu má výrazne posilnený krútiaci moment v nízkych otáčkach, navyše získal 3-stupňový systém nastavenia rozjazdu HRC Launch Control a mnohé vylepšenia zamerané na predĺženie životnosti. Z noviniek na novom modeli spomeňme ešte nový strmeň prednej brzdy, riadidlá zvané Renthal Fatbars nastaviteľné v štyroch smeroch a čierne DID ráfiky.

Už predchádzajúci model CRF250R pre rok 2018 urobil podľa výrobcu obrovský krok vpred, pretože ho kompletne prepracoval v súlade s filozofiou "najrýchlejší na štarte", ktorá sa v roku 2017 po prvý raz uplatnila pri modeli CRF 450R. Oba modely tak zdieľajú rám siedmej generácie, revidovanú geometriu, odpruženie Showa a úplne nový DOHC motor.

Vďaka prepínateľným mapám motora a ergonómii zameranej na jazdca, stále ide o motokrosový (MX) stroj, ktorý aj rekreačný jazdec dokáže využiť podľa svojich individuálnych schopností.

Pre modelový rok 2019, teda iba jeden rok po rozsiahlej modernizácii modelu CRF 250R, získava upravený motor pre modelový rok 2019 aj nový podvozok, čo ďalej zlepšuje výkon, komfort pre jazdca a výkon bŕzd.

Honda CRF 250R model 2019 Honda CRF 450L model 2019 Honda CRF 450R model 2019
Autor: janGold
Pridať komentár
Bleskovky
Alessandro Dambrosio
Spoločnosť Mitsubishi vymenovala do pozície nového šéfa dizajnu Alessandra Dambrosia. Stane sa novým výkonným riaditeľom pre pokročilý dizajn. Povedie tímy v troch návrhárskych štúdiách Mitsubishi - v Japonsku v Okazaki a Tokiu, a v nemeckom Frankfurte. Do Mitsubishi prichádza v čase, keď automobilka usilovne pracuje na koncepciách štylistického stvárnenia budúcich modelov. Jeho chápanie hodnôt značky má byť mimoriadne cenným prínosom do návrhárskeho tímu Mitsubishi. Dambrosio, pôvodom z Milána, začal svoju profesionálnu kariéru v automobilke Fiat v Centro Stile Lancia, kde pôsobil ako hlavný návrhár značky Alfa Romeo. Následne viedol dizajnérov značky Maserati Design. Potom nastúpil do koncernu Volkswagen ako vedúci dizajnérskeho štúdia Audi Concept Design v Mníchove.
Israeli-start-up-Anagog
Škoda Auto kúpila v izraelskom technologickom startupe Anagog menšinový vlastnícky podiel. Izraelská spoločnosť založená v roku 2010 vyvíja technológie v oblasti umelej inteligencie, ktoré už fungujú vo viac ako stovke rôznych aplikácií pre smartfóny. Bernhard Maier, predseda predstavenstva spoločnosti Škoda Auto"Strategickou účasťou v technologickom startupe Anagog rozširujeme svoje schopnosti a získavame prístup k novým technológiám. Umelá inteligencia v oblasti mobility hrá dôležitú úlohu." K tomu dodáva:"Vďaka technológii Anagogu sme schopní lepšie porozumieť našim zákazníkom a ponúknuť im riešenia šité na mieru." Generálny riaditeľ Anagog Ofer Tziperman:"Sme hrdí na to, že máme príležitosť spolupracovať s takým silným partnerom, akým je Škoda Auto."Bernhard Maier a Ofer Tziperman pri podpise zmluvy
Opel Crossland
Automobilka Opel sa vracia do čiernych čísiel a za prvý polrok tohto roku vykázala prevádzkový zisk vo výške 502 miliónov eur a prevádzkovú maržu vo výške 5,0 %. Na tieto údaje pozitívne reagujú popredné ekonomické médiá, al6e aj akciové trhy. Akcie skupiny PSA, do ktorej sa Opel pred rokom začlenil, výrazne posilňujú. "Ide o najvýraznejší obrat k ziskovosti aký som v automobilové branži zažil za dlhé roky" – uvádza v komentári analytik spoločnosti JP Morgan. Britský denník The Times zasa v palcovom titulku píše, že Vauxhall môže oslavovať ako v roku 1999. Nemecký denník Allgemeine Zeitung píše o pozoruhodnom obrate k lepšiemu. A nakoniec: Zázrak! – lakonicky zhŕňa situáciu okolo Opla francúzsky ekonomický titul Les Echos.Opel Crossland, úspešné kompaktné SUV či mestský crossover