Motokrosová novinka Honda CRF 250R

Utorok, 29 máj 2018

Honda pripravila pre triedu MX2 veľmi silnú zbraň v podobe inovovaného motokrosového stroja CRF 250R, model pre rok 2019.

1 Honda CRF 250R model 2019

Honda vyvinula nový model CRF 250R pre rok 2019 formou priebežných krokov do platformy, z ktorej dokáže vyťažiť maximum tak amatérsky motokrosový nadšenec, ako aj profesionálny jazdec.

Motor nového modelu má výrazne posilnený krútiaci moment v nízkych otáčkach, navyše získal 3-stupňový systém nastavenia rozjazdu HRC Launch Control a mnohé vylepšenia zamerané na predĺženie životnosti. Z noviniek na novom modeli spomeňme ešte nový strmeň prednej brzdy, riadidlá zvané Renthal Fatbars nastaviteľné v štyroch smeroch a čierne DID ráfiky.

Už predchádzajúci model CRF250R pre rok 2018 urobil podľa výrobcu obrovský krok vpred, pretože ho kompletne prepracoval v súlade s filozofiou "najrýchlejší na štarte", ktorá sa v roku 2017 po prvý raz uplatnila pri modeli CRF 450R. Oba modely tak zdieľajú rám siedmej generácie, revidovanú geometriu, odpruženie Showa a úplne nový DOHC motor.

Vďaka prepínateľným mapám motora a ergonómii zameranej na jazdca, stále ide o motokrosový (MX) stroj, ktorý aj rekreačný jazdec dokáže využiť podľa svojich individuálnych schopností.

Pre modelový rok 2019, teda iba jeden rok po rozsiahlej modernizácii modelu CRF 250R, získava upravený motor pre modelový rok 2019 aj nový podvozok, čo ďalej zlepšuje výkon, komfort pre jazdca a výkon bŕzd.

Honda CRF 250R model 2019 Honda CRF 450L model 2019 Honda CRF 450R model 2019
Autor: janGold
Pridať komentár
Bleskovky
Honda Type R
Rekord na francúzskom pretekárskom okruhu Magny-Cours pre automobily s pohonom predných kolies patrí odteraz Honde Civic Type R. Honda tu dosiahla čas 2 minúty, 1 sekundu a 51 stotín sekundy. Za jej volantom sedel Esteban Guerrieri, jazdec seriálu WTCR. Rekord dosiahol na sériovom modeli s bežnými cestnými pneumatikami. Rekord je súčasťou akcie Type R Challenge 2018, ktorej cieľom je prekonať rekordy na 5 legendárnych európskych okruhoch. Okruh Magny-Cours je dlhý 4,4 km trať, tvoria ho pomalé ostré zákruty s rýchlymi šikanami a dlhými rovinkami. Za rekord vďačí Honda motoru 2,0 VTEC Turbo, výkonu 320 koní a krútiacemu momentu 400 Nm.Honda Civic Type R a argentínsky jazdec Esteban Guerrieri po rekordnej jazde
Podpis zmluvy
Ďalší krok k realizácii pripravovaného skúšobného centra BMW budovaného na Sokolovsku v Českej republike sa uskutočnil 15. júla. Deklaráciu o spolupráci medzi vládou ČR a skupinou BMW o príprave výstavby nového skúšobného centra podpísali v Prahe minister priemyslu a obchodu Tomáš Hüner a Herbert Grebenc zo spoločnosti BMW. Cieľom projektu je postaviť jedno z hlavných skúšobných a vývojových centier spoločnosti BMW, ktoré sa bude okrem iného špecializovať na vývoj systémov budúcich autonómnych vozidiel. Skúšobné centrum bude na ploche približne 500 hektárov.
Richard Sikyna
Za netradične slnečného počasia sa v Anglicku na trati v Matterley Basin neďaleko Winchestru konali počas víkendu deviate preteky seriálu majstrovstiev sveta v motokrose. Slovenský jazdec Richard Šikyňa z MX Slovakia v triede MX2 na motocykli KTM 250 SX-F jazdiaci za český partnerský tím JD KTM Gunnex Racing Team znovu nadviazal na predchádzajúce výkony a stúpajúcu výkonnosť. Po 23. mieste v kvalifikačných pretekoch v nedeľu v hlavných pretekoch opäť bodoval. Úspešný bol v oboch jazdách - v prvej si vybojoval za 19. priečku 2 body a v druhej za 20. miesto 1 bod. So ziskom troch bodov tak dosiahol svoj doteraz najlepší výsledok na majstrovstvách sveta MXGP.