Nissan Micra ELLE: pre modernú ženu

Štvrtok, 11 október 2012

Nissan v spolupráci so známym módnym ženským časopisom ELLE pripravil a predstavil na autosalóne v Paríži exkluzívnu novinku v podobe modelu Micra ELLE, ktorá v týchto dňoch prichádza aj na slovenský trh. Nissan o svojej novinke hovorí ako o dokonalom partnerovi do mesta pre každú ženu.

Nissan Micra Elle
Micra ELLE je nová moderná verzia Nissanu pre nezávislé, moderné a štýlové ženy

Nissan Micra ELLE sa zameriava na nezávislú modernú ženu, ktorá dbá na štýl. Špeciálna výbava verzie ELLE zahŕňa panoramatické strešné okno, inteligentné technológie, nové čalúnenia, farby a tiež štýlové emblémy. Podľa Nissanu okrem toho, že je štýlová, je aj asertívna, srší energiou a miluje život v meste. Tento opis sa vraj hodí rovnako dobre k Micre ako aj k čitateľkám časopisu ELLE.

Vo väčšine krajín, kde sa Micra predáva, tvoria ženy až 65 percent zákazníkov tohto modelu. Priťahuje ich nielen štýl Micry, ale aj špičkové technológie, veľmi dobrý výkon a tá správna výbava do mesta.

Verzia ELLE vychádza z Micry štvrtej generácie, ktorá sa predáva od jesene 2010. Má trojvalcový zážihový motor s objemom 1,2 litra a výkon 80 koní (110 Nm) alebo výkonnejší preplňovaný zážihový DIG-S s objemom 1,2 litra s priamym vstrekovaním, ktorý dokáže vyvinúť výkon 98 koní (142 Nm) a pritom produkuje len 99 g/km oxidu uhličitého. K obom motorom bude možné si zvoliť buď manuálnu 5stupňovú prevodovku alebo bezstupňovú CVT.

Nissan Micra ELLE vychádza z výbavy stredného stupňa Acenta a štandardne ponúka automatickú klimatizáciu, inteligentný kľúč pre bezkľúčový vstup a štartovanie motora tlačidlom, elektricky vyhrievané a sklopné spätné zrkadlá, ale aj tempomat s obmedzovačom rýchlosti.

Medzi špeciálne dizajnové prvky patria panoramatické strešné okno, pochrómovaná spodná časť mriežky chladiča, chrómové vnútorné kľučky dverí, lakované zliatinové disky kolies, hmlovky a strešný spojler. Na trh budú uvedené dve farby - modrá Ocean a červená Dark. Voliteľne je k dispozícii aj vyspelý systém Nissan Connect s integrovanou satelitnou navigáciou a informačným a zábavným systémom.

"Väčšina čitateliek ELLE žije a pracuje v mestách. Sú to moderné a pozitívne mysliace ženy dbajúce na štýl, sú veľké individualistky, ktoré dokážu prekvapiť ... rovnako ako Nissan Micra ELLE," povedala na margo spojenia Micry a ELLE vedúca marketingová manažérka spoločnosti Nissan v Európe Geraldine Inghamová.

Nissan Micra Elle Nissan Micra Elle Nissan Micra Elle Nissan Micra Elle
Autor: J. Goldberger
Foto: Nissan
Pridať komentár
Bleskovky
1-Sikyna-Imola
Seriál majstrovstiev sveta v motokrose pokračoval v talianskej Imole pätnástym kolom. Jazdcov čakala rýchla a náročná trať na slávnom Autodrome Enza a Dina Ferrariho. Richard Šikyňa (MX Slovakia - JD Gunnex KTM RT), jediný Slovák v štartovom poli, si v kvalifikácii triedy KTM 250 SXF vyjazdil 17. priečku. V pretekoch v úvode prvej jazdy po kolízii s iným jazdcom a poškodení motocykla z pretekov odstúpil. V druhej jazde aj napriek technickým problémom bol v cieli na 14. mieste a pripísal si ďalších 7 bodov do priebežného hodnotenia seriálu. So 105 bodmi mu patrí 22. miesto priebežného hodnotenia.
1-Autíčko
Skupina vysokoškolských študentov prerobila detské elektrické autíčka pre potreby dvoch hendikepovaných deti. Urobili to počas šesťtýždňovej letnej stáže v Technologickom centre Adient v Trenčíne v rámci trinásteho ročníka projektu letnej študentskej stáže. Do projektu sa zapojili talentovaní študenti z viacerých slovenských aj zahraničných vysokých škôl. Projekt zahŕňal návrh, prípravu realizácie a úpravu špeciálnych sedadiel, ako aj ďalších komponentov autíčka. Pracovalo na ňom dvanásť vybraných študentov z vysokých škôl technického smeru z Trenčína, Bratislavy, Brna, Liberca a Edinburgu.
Seat Leon
V posledný júlový týždeň Seat Leon tretej generácie dosiahol významný míľnik, keď od svojho uvedenia na trh sa predal jeden milión exemplárov. Najlepšie predávaný model španielskej značky mal svetovú výstavnú premiéru v októbri 2012 na parížskom autosalóne a krátko na to sa začal predávať. Vďaka úplne novému dizajnu podľa filozofie formula Leon, založenej na harmónii dizajnu a funkčnosti, sa stal najpredávanejším modelom z programu Seatu a prekonal dominanciu modelu Ibiza z predchádzajúcich 30 rokov. Leon tretej generácie, navrhnutý, vyvinutý a vyrábaný v závode Martorell, využíva modulárnu stavebnicu komponentov s priečne uloženým motorom MQB koncernu Volkswagen. Nová stavebnica znamenala skok v oblasti technológie a výroby a kvalita výroby dosiahla štandard koncernu Volkswagen.