Predpremiéra: Peugeot Partner a Partner Tepee

Štvrtok, 03 január 2008

Prišiel čas na zmenu a tak Peugeot Partner má po jedenástich rokoch nástupcu. Z gruntu nový Partner nahradí model, ktorý sa vyrába od roku 1996 vo verzii malého vanu i ako osobný automobil s variabilným interiérom i využitím.

Peugeot Partner Peugeot Partner

Súčasný Partner svojimi širokými možnosťami využitia dosiahol najmä v Európe veľký komerčný úspech a aj preto sa neprestane vyrábať. Predávať sa bude naďalej vo vybraných štátoch pod menom Partner Origin. Nový model príde do predaja v priebehu druhého štvrťroka 2008.

Nový Peugeot Partner je svojím dynamickým vzhľadom a riešením perfektne prispôsobený požiadavkám profesionálnej klientely i potrebám osobného využívania. Podľa výrobcu je dokonale využiteľným pracovným nástrojom. Nový Partner narástol do dĺžky až o 24 cm, takže teraz má celkovú dĺžku 438 cm. Z nej ponúka priestor pre náklad s dĺžkou 1,8 metra, ktorý možno predĺžiť vďaka zadnej lavici Multi-Flex až na tri metre a objem o 400 litrov. Partner vyniká aj veľkosťou užitočného objemu 3,3 m³, najmä však najvyššou nosnosťou v segmente malých vanov, keď uvezie až 850 kg. Nové riešenie sedadiel umožňuje viesť vpredu tri osoby, čo je v tejto kategórii absolútnou novinkou.

Vďaka platforme 308-čky, na ktorej je Partner postavený, poskytne nový malý van Peugeota výnimočný akustický komfort a vodičovi maximálnu ergonómiu ovládania, komfort sedenia a vďaka bohatému preskleniu aj veľmi dobrý výhľad dopredu i do strán. Z modelového radu Peugeota 308 budú sa odvíjať aj pohonné jednotky nového Partnera. Osobná verzia dostala vzadu pár posuvných dverí a presklenú strechu Zenith, vzadu tri samostatné vyberateľné sedadlá a jazdné vlastnosti osobného automobilu. Verzia Partner Tepee Outdoor bude mať zasa flexibilnejšie využitie.

Partner Tepee je multifunkčný automobil, ktorý je nielen dôvtipne praktický, ale profituje aj zo svojho moderného a originálneho štýlu.

Pridať komentár
Bleskovky
UltraGrip
Výsledky testov zimných pneumatík dlhodobo potvrdzujú kvalitu pneumatík radu Goodyear UltraGrip. Aj v najnovšom teste zimných pneumatík pre sezónu 2019 boli pneumatiky Goodyear UltraGrip Performance+ vyhlásené za víťaza testu. Rovnako ako Goodyear UltraGrip 9+ aj táto novinka ponúka tú správnu zmes. Špeciálny plastifikátor na báze živice a rastlinných olejov zaisťuje, že si pneumatiky uchovávajú pružnosť i za nízkych teplôt. To spolu so sofistikovaným dezénom a inovatívnymi 3D priečnymi drážkami zaisťuje, že zimné pneumatiky UltraGrip ponúkajú optimálnu priľnavosť a pohodlie za akýchkoľvek zimných podmienok - na snehu, na ľade, na mokrých i suchých komunikáciách.
Matej-Homola
Slovenský automobilový pretekár Matej Homola dokázal v talianskej Monze obsadiť v 13. pretekoch seriálu TCR veľmi pekné piate miesto, keď sa prepracoval zo 17. miesta na štarte na piatu priečku v cieli. Zviedol pre to niekoľko parádnych súbojov. Svoju rýchlosť z tréningu preniesol do pretekov, vďaka ktorej sa dostavil úspech. "Boli to parádne preteky, poriadne som si zapredbiehal, auto tento raz fungovalo výborne," neskrýval nadšenie po pretekoch slovenský jazdec. "Zobral som výborné body, uvidíme ako dopadne zajtra." Nedeľňajšie štrnáste preteky seriálu TCR však nepriniesli Homolovi želaný výsledok a po kontakte s Talianom Pantiaticcimim skončil s poškodenou prednou nápravou a riadením na 14. mieste.
Nové-Dunlop
Dunlop uvádza na trh nové pneumatiky pre motokros Geomax MX53, ktoré nahrádzajú doterajšie MX52 pre pevný terén. Nové MX53 ponúkajú jazdcom najvyššiu výkonnosť vo svojej triede na širšej škále rôznych povrchov, než akú pokrývala predchádzajúca generácia. V širokom portfóliu pneumatík Geomax značky Dunlop sa nachádzajú medzi MX71 určenými do extra tvrdý povrchy a veľmi všestrannými MX33. Nová technológia Dunlopu posúva úžitkové vlastnosti pneumatík na novú úroveň. Veľkou výhodou nových pneumatík je ich vysoká výkonnosť za rôznych terénnych podmienok. Dopĺňajú pneumatiky strednej kategórie Geomax MX33, ktoré pomáhajú jazdcom vyhrávať preteky MXGP a supercross.