Škoda predstavila novú identitu značky

Utorok, 20 september 2022

Ako Next Level - Škoda Strategy 2030 predstavuje česká automobilka Škoda novú identitu značky, ktorá zahŕňa nový dizajnový jazyk, nové logo a tiež zmenu firemnej identity.

1-skoda-s7

Škoda zároveň akceleruje a rozširuje svoju elektrickú ofenzívu. V rámci nej uvedie na trh do roku 2026 tri nové čisto elektrické modely a po nich prídu na rad ďalšie nové modely.

Štúdia Vision 7S je prvý konkrétny model, jeden z budúcich. Ide o sedemmiestny koncept na ktorom automobilka po prvý raz predstavuje nový dizajnový jazyk.

Podiel čisto elektrických vozidiel na predaji značky Škoda má v Európe do roku 2030 vzrásť na viac ako 70 percent a česká automobilka investuje v najbližších piatich rokoch do elektromobility 5,6 miliardy eur a do digitalizácie 700 miliónov eur.

Novinkou v tomto smere sú dve rôzne konfigurácie interiéru. Jeden má režim Jazda, druhý Relax, pričom dôraz sa kládol na vyvážený pomer dotykových a digitálnych ovládacích prvkov.

V rámci novej stratégie štúdia Vision 7S rozvíja koncept interiéru svojich vozidiel, ktorý kombinuje ako priestranný a bezpečný až pre sedem cestujúcich s kompletnou premenou prirodzeného užívateľského rozhrania.

Bezpečnosť a ochranu Vision S7 zabezpečuje inovatívna detská autosedačka, ktorá je umiestnená proti smeru jazdy v stredovej konzole pred druhým radom sedadiel.

Toto všetko je obklopené odolnými a udržateľnými materiálmi a mnohými Simply Clever prvkami. Vzhľad interiéru dopĺňa jedinečné dekoratívne prešívanie v tvare písmena X, ktoré podčiarkuje charakter SUV.

1-skoda-s7 2-skoda-s7
Autor: J. Goldberger
Foto: Škoda Auto
Pridať komentár
Bleskovky
skoda
Okrúhle výročia sú vždy vhodné na oslavu. Škoda na Slovensku je pripravená osláviť svoju tridsaťročnú prítomnosť na slovenskom trhu a pripravila si u vybraných predajcov po celom Slovensku deň otvorených dverí. Na návštevníkov čaká pestrý program, ako súťaže, testovacie jazdy na modeloch 30 edition, ale aj možnosť vyskúšať si elektrifikované modely najnovších generácií. Ďeň otvorených dverí sa uskutoční v sieti predajcov Škoda počas soboty 1. apríla 2023. Najväčším lákadlom pre návštevníkov okrem príjemného občerstvenia, programov pre celé rodiny a testovacích jázd bude súťaž o dovolenku s elektromobilom Enyaq iV.
1-goodyear-urbanmax
Goodyear uviedol na trh nové pneumatiky pre verejnú osobnú dopravu. Pneumatiky Urbanmax Commuter preklenujú medzeru medzi pneumatikami na diaľkové a mestské použitie. Vyvinuli ich špeciálne pre vozidlá prevádzkované na medzimestských a prímestských spojoch. Pneumatiky Urbanmax Commuter sú pripravené na elektrický pohon, na vozidlá s elektrickým, hybridným aj bežným dieselovým pohonom. To znižuje požiadavky na skladové zásoby prevádzkovateľa, pretože dopravcovia môžu používať rovnaké pneumatiky na všetkých vozidlách bez ohľadu na ich pohon. Pneumatiky spĺňajú najdôležitejšie požiadavky elektrických vozidiel, takže pre dopravcov predstavujú dobré riešenie pri prechode z konvenčného na elektrický pohon.
Martin-Lauer
Na čele marketingového a komunikačného oddelenia českého, slovenského a maďarského zastúpenia výrobcu nákladných vozidiel Scania stojí od januára tohto roku Martin Lauer. Má bohaté skúsenosti z vedúcich pozícií na oddeleniach komunikácie a marketingu. Pracoval okrem iného v spoločnostiach Mercedes-Benz Czech Republic, Škoda Auto, Ogilvy One alebo v Českomoravskej stavebnej sporiteľni. Na pozícii strieda Ondřeja Koubka. Martin Lauer je absolventom pražskej VŠ ekonomickej. Do spoločnosti Scania sa vracia po viac než desiatich rokoch do automotive. V osobe Martina Lauera získala Scania človeka s bohatými skúsenosťami v oblasti marketingu a komunikácie.