Škoda predstavila novú identitu značky

Utorok, 20 september 2022

Ako Next Level - Škoda Strategy 2030 predstavuje česká automobilka Škoda novú identitu značky, ktorá zahŕňa nový dizajnový jazyk, nové logo a tiež zmenu firemnej identity.

1-skoda-s7

Škoda zároveň akceleruje a rozširuje svoju elektrickú ofenzívu. V rámci nej uvedie na trh do roku 2026 tri nové čisto elektrické modely a po nich prídu na rad ďalšie nové modely.

Štúdia Vision 7S je prvý konkrétny model, jeden z budúcich. Ide o sedemmiestny koncept na ktorom automobilka po prvý raz predstavuje nový dizajnový jazyk.

Podiel čisto elektrických vozidiel na predaji značky Škoda má v Európe do roku 2030 vzrásť na viac ako 70 percent a česká automobilka investuje v najbližších piatich rokoch do elektromobility 5,6 miliardy eur a do digitalizácie 700 miliónov eur.

Novinkou v tomto smere sú dve rôzne konfigurácie interiéru. Jeden má režim Jazda, druhý Relax, pričom dôraz sa kládol na vyvážený pomer dotykových a digitálnych ovládacích prvkov.

V rámci novej stratégie štúdia Vision 7S rozvíja koncept interiéru svojich vozidiel, ktorý kombinuje ako priestranný a bezpečný až pre sedem cestujúcich s kompletnou premenou prirodzeného užívateľského rozhrania.

Bezpečnosť a ochranu Vision S7 zabezpečuje inovatívna detská autosedačka, ktorá je umiestnená proti smeru jazdy v stredovej konzole pred druhým radom sedadiel.

Toto všetko je obklopené odolnými a udržateľnými materiálmi a mnohými Simply Clever prvkami. Vzhľad interiéru dopĺňa jedinečné dekoratívne prešívanie v tvare písmena X, ktoré podčiarkuje charakter SUV.

1-skoda-s7 2-skoda-s7
Autor: J. Goldberger
Foto: Škoda Auto
Pridať komentár
Bleskovky
bmw-group
BMW Group, nemecký výrobca prémiových vozidiel, chce pokračovať v raste svojej produkcie i v tomto fiškálnom roku. Motivuje ho k tomu úspešný rok 2023, v ktorom jeho prémiový segment dodal na trh historicky najviac vozidiel a zaznamenal najvyššie predaje. Modelmi, ktoré majú produkciu bavorského producenta najviac potiahnuť na požadovanú úroveň, majú byť aj v roku 2024 čisto elektrické vozidlá a modely z vyššieho prémiového segmentu, vrátane modelov BMW radu 7, BMW X7 a luxusné Rolls-Royce s čisto elektrickým pohonom Rolls-Royce Spectre. V oboch týchto segmentoch verí skupina BMW vo výrazný dvojciferný rast. Očakáva sa, že prispejú k tomu aj modely BMW radu 5, BMW i5, ale aj elektrické kombi Touring i5.
matador
V prieskume spotrebiteľskej dôvery Slováci po ôsmy raz volili značky, ktorým dôverujú najviac. Zúčastnila sa ho reprezentatívna vzorka dvetisíc respondentov. Do prieskumu boli zahrnuté značky, ktoré sú najsilnejšími na slovenskom trhu. V kategórii výrobcov pneumatík získal ocenenie Najdôveryhodnejšia značka roku 2023 tradičný výrobca pneumatík Matador, ktorý je súčasťou koncernu Continental. Matador tak potvrdil povesť spoľahlivosti a kvality za rozumnú cenu. Značka s viac ako 115 rokmi skúseností je najdôveryhodnejšia pre 20,6 % respondentov. Na druhom mieste sa umiestnila značka Continental. Roman Moško, komunikačný manažér Continental Barum: "Sme hrdí, že značka Matador je medzi slovenskými vodičmi vnímaná ako symbol dôvery a kvality. Má dlhoročnú tradíciu, široké portfólio a spoľahlivú kvalitu.”Matador Hectorra 5
lexus-lbx-venezia
Lexus sa už po siedmy raz vracia ako oficiálne vozidlo medzinárodného filmového festivalu v Benátkach a potvrdzuje, že je patrí k svetu svetovej kinematografie. Nový kompaktný crossover LBX bude súčasťou flotily elektrifikovaných vozidiel Lexus pre luxusnú prepravu VIP účastníkov festivalu. Medzi hercami, ktorí sa objavia na červenom koberci, budú okrem iných Zendaya (Spider Man: Bez domova), Mike Faist (West Side Story), Josh O’Connor (Koruna) či Caroline Murino (Casino Royale). V poradí 80. ročník festivalu sa bude konať na benátskom Lide od 30. augusta do 9. septembra.