Hyundai: V Európe sa kórejskej značke darí

Utorok, 22 apríl 2014

Spoločnosť Hyundai Motor zaznamenala ďalší rast na európskom automobilovom trhu v prvom štvrťroku 2014. Vďačí za to aj uvedeniu modelu Hyundai i10 novej generácie, ktorý si od začiatku predaja našiel mnoho nových zákazníkov.

Hyundai i10
Druhá generácia modelu Hyundai i10 zaujala svojim vzhľadom, výbavou i cenou

Na piatich najväčších európskych trhoch Hyundai v prvých troch mesiacoch roka zvýšil predaj súkromným a firemným flotilovým zákazníkom o 16, resp. 17 %, čo je viac ako zaznamenal rast automobilového trhu v príslušných segmentoch.

Rast predaja v prvom štvrťroku podporilo uvedenie nového modelu Hyundai i10, na ktorý predajcovia zaevidovali 58.000 objednávok. Zaujímavosťou je, že až 82 % zákazníkov si nový i10 objednáva v najvyššej verzii vybavenia.

Zákazníci značky Hyundai využili v prvom štvrťroku aj výhodné ponuky financovania, ktoré im značka poskytuje. Kupujúci sú teraz ochotní zaplatiť viac za automobily Hyundai vďaka komplexu hodnoty, ktorý kórejský výrobca poskytuje v celej Európe.

Podľa štatistických údajov zverejnených európskou asociáciou automobilových výrobcov ACEA, Hyundai dosiahol v prvom štvrťroku 2014 so 109.320 zaregistrovanými vozidlami trhový podiel 3,3 % na európskom trhu nových automobilov. Hyundai si takto buduje základy dlhodobého udržateľného rastu a smeruje k splneniu cieľa, ktorým je 5 % podiel na európskom trhu v roku 2020.

Autor: jGold
Pridať komentár
Bleskovky
1-EcoTank
Ak ste doteraz napĺňali nádržku ostrekovača svojho auta z plastových fľaší či bandasiek, odteraz sa to môže zmeniť. Zmenu prináša slovenský ekologický vynález EcoTank. Stáva sa v Európe čoraz viac dostupným riešením tankovania kvapaliny do ostrekovačov. Vďaka jeho používaniu na sieťach čerpacích staníc v Európe sa odľahčilo životné prostredie o viac ako 80 ton plastového odpadu. Praktickú a zároveň ekologickú službu môžu využívať vodiči na viac ako 400 inštalovaných stojanoch až v desiatich krajinách Európy a v priebehu najbližších mesiacov pribudnú tri ďalšie trhy. Víziou spoločnosti EcoTank pre tento rok je počet nainštalovaných zariadení viac ako zdvojnásobiť.
skoda-scala-monte-carlo
Škoda rozširuje ponuku nového kompaktného modelu Scala a mestského crossoveru Kamiq o verziu Monte Carlo. Monte Carlo odkazuje na úspešnú pretekársku históriu značky Škoda. Výrazné čierne dizajnové prvky a čierny nápis Škoda na zadnej strane dodávajú vozidlám ešte športovejší vzhľad. Nová Škoda Scala vo verzii Monte Carlo začína na cene 18 100 eur a cena kompaktného SUV Kamig Monte Carlo sa odvíja od ceny 19 690 eur. Záujemcovia si môžu model Scala a Kamiq vo verzii Monte Carlo nakonfigurovať online, alebo si ho objednať u predajcov. V Škode veria, že verzie Monte Carlo zdôraznia športový a dynamický charakter vozidiel modelov Scala a Kamiq, tiež že veľké kolesá a zvučný názov oslovia zákazníkov, ktorí ocenia štýl a emocionálny a lifestylový dizajn oboch modelov.
World-Endurance
Goodyear bude od úvodných pretekov sezóny 2020 dodávať pre Svetový pohár cestovných automobilov najnovšiu generáciu svojich pretekárskych pneumatík Goodyear Eagle F1 SuperSport vo verziách bez dezénu i do dažďa. Značka Goodyear je tak oficiálnym dodávateľom pneumatík pre World Touring Car Cup (WTCR). Na základe oficiálneho výberového konania FIA bude Goodyear partnerom seriálu po dobu najbližších troch rokov, v sezónach 2020 až 2022. V sezóne 2020 bude desať pretekov na troch svetadieloch – v Maroku, Maďarsku, Nemecku, Slovensku, Portugalsku, Španielsku, Číne, Južnej Kórei a Macau. Záverečné preteky sezóny sa uskutočnia v Malajzii. Každé podujatie pozostáva z troch samostatných pretekov, takže spolu bude súčasťou pretekárskeho kalendára sezóny tridsať napínavých pretekov.