Na elektrickú Daciu Spring čaká 40 000 nedočkavcov

Nedeľa, 21 november 2021

Dacia Spring je na roztrhanie. Za osem mesiacov si ju objednalo 40 000 zákazníkov, ktorí teraz čakajú s otvorenou garážou na jej dodanie.

Dacia-Spring

Lákadlom kúpiť si elektrickú Daciu Spring je ľahko a za málo peňazí dostupné auto s elektrickým pohonom a teda aj nízkymi prevádzkovými nákladmi. Občan sa naladí na každom kroku na preferovanú elektrickú mobilitu, o ktorej aj materská automobilka hovorí, že práve z tohto dôvodu je dostupná aj pre slabšie vrstvy obyvateľstva. Výrazne o tom hovorí aj príklad z Francúzska, kde kupujúci môže mať elektrický Spring od 89 eur mesačne a užívať si prednosti plne elektrického auta.

Zákazníci, ktorí si Daciu s elektrickým pohonom objednali ako prví od marca do júna tohto roku, už v týchto dňoch prichádzajú k predajcom prevziať si objednané auto. Podobne so spúšťaním objednávok to bolo aj v iných európskych krajinách, napríklad vo Francúzsku, Taliansku, Nemecku, v krajine výrobcu Rumunsku, či Španielsku a inde.

V celej Európe, či už v mestských, prímestských a aj vidieckych oblastiach, si Spring naďalej získava nových zákazníkov, v priemere je to 500 nových objednávok mesačne.

Dacia ponukou plne elektrického mestského modelu Spring so vzhľadom SUV za dostupnú cenu ukázala, že sa drží najnovších trendov a inovácií. Jeho jednoduché používanie a nabíjanie, ako aj dojazd až 305 kilometrov (v mestskom cykle WLTP, 230 km v kombinovanom cykle WLTP) z neho robia relevantný nástroj mobility pre väčšinu Európanov, ktorí jazdia v priemere len 30 km denne.

Spring zvádza a získava si zákazníkov, ktorí sú už presvedčení o vlastnostiach, ktoré zdobia a sú charakteristické pre automobily značky Dacia. Sú to najmä robustnosť, cenová dostupnosť a najlepší pomer ceny a kvality. To všetko za bezkonkurenčnú cenu.

Autor: J. Goldberger
Foto: Dacia
Pridať komentár
Bleskovky
1-mini-pre-radost
Brit Nicholas Nico Martin vytvoril netradičný charitatívny projekt, keď so svojím elektrickým Mini roznáša v predvianočnom čase radosť ľuďom v Británii. Od 25. novembra precestuje celé Spojené kráľovstvo, aby s elektrickým Mini pokrytým 2000 LED svetielkami šíril radosť. Jeho cesta má aj charitatívny rozmer. Chce počas nej vyzbierať čo najviac peňazí pre organizácie MS Trust a Duchenne UK, ktoré sa venujú pacientom so sklerózou multiplex a so svalovou dystrofiou a aj pre britskú Alzheimerovu spoločnosť. David George, riaditeľ Mini Veľkej Británie: "Sme poctení, že môžeme byť súčasťou Nicovho fundraisingového projektu. Je to úžasný nápad, ktorý spojí ľudí, rozosmeje ich a zároveň získa financie pre úžasné charitatívne ciele."
1-Toyota-Mirai
Úmysel Japonska orientovať svoju ekonomiku na vodík začína mať konkrétne podoby. V minulom roku spustili do prevádzky výskumné a výrobné zariadenie Fukushima Hydrogen Energy Research Field, ktoré už dodávalo vodík na okruh Suzuka pomocou nákladných automobilov na biopalivá. Nákladné autá poháňané palivovými článkami zasa slúžili na prevoz vodíka dovážaného z Austrálie. Testovací program realizujú spoločne Toyota a spoločnosti Kawasaki Heavy Industries s ďalšími dvomi partnermi. Použitie nákladných áut na vodík a nákladných automobilov na biopalivá je spôsob, ako čo najrýchlejšie znížiť emisie CO² v dopravnom priemysle.
Haico-Van-Der-Luyt
Autom roka v Nemecku (GCOTY) v kompaktnej triede sa stal nový Peugeot 308. Vyhral v konkurencii 11 vozidiel od 9 výrobcov. Porota ocenila, že zákazníci si budú môcť vybrať modely s benzínovými, naftovými ako aj dvomi plug-in hybridnými pohonmi. Ďalšími dôvodmi pre ocenenie kompaktného hatchbacku sú moderné technológie, digitálny a individuálne nastaviteľný displej prístrojovej dosky Peugeot i-Cockpit, ako aj nový dizajn s novým logom Peugeot. Nový model Peugeot 308 sa v Nemecku predáva za cenu od 23 200 eur. Ocenenie Auto roka v Nemecku udeľuje porota zložená z 20 motoristických novinárova z viacerých krajín Európy, je nezávislá od akéhokoľvek vydavateľstva alebo automobilky.Šéf automobilky Haico Van Der Luyt s ocenením GCOTY