Rebríček naj automobilových značiek: 1. Toyota

Pondelok, 17 jún 2019

Rebríčky najhodnotnejších automobilových značiek pravidelne zostavujú renomované spoločnosti zamerané na automobilový priemysel. Vo svojej najnovšej správe spoločnosť Kantar uvádza, že najhodnotnejšou značkou v automobilovom priemysle je japonská Toyota.

1 Toyota Supra
Toyota Supra predstavuje športovo ladený automobil pre aktívnych mladých ľudí

Z globálnych značiek je podľa spoločnosti Kantar lídrom Toyota. Medzi výrobcami automobilov je tomu tak už siedmykrát za sebou a dvanásty krát od začiatku existencie tohto prieskumu.

Toyota dominuje v automobilovej brandži predovšetkým vďaka dôslednej a odvážnej implementácii technológií pohonu s nízkymi emisiami ako sú hybridný pohon, elektrický pohon, pohon s využitím palivových článkov alebo batérií.

Toyota zároveň intenzívne pracuje na vývoji technológií autonómneho riadenia bezpečnostných systémov, internetových služieb a prepojenia automobilov v sieti, robotiky alebo zdieľania automobilov.

2 LogoToyota
Logo značky Toyota

Silu značky udržiava Toyota už desaťročia ako výrobca automobilov s vysokou kvalitou, legendárnou životnosťou a spoľahlivosťou.

Na ďalších miestach rebríčka sa v TOP 10 umiestnili Mercedes-Benz, BMW, Honda, Ford, Nissan, Tesla, Audi, Volkswagen a Porsche.

Autor: jGold
Pridať komentár
Bleskovky
1-Sikyna-Imola
Seriál majstrovstiev sveta v motokrose pokračoval v talianskej Imole pätnástym kolom. Jazdcov čakala rýchla a náročná trať na slávnom Autodrome Enza a Dina Ferrariho. Richard Šikyňa (MX Slovakia - JD Gunnex KTM RT), jediný Slovák v štartovom poli, si v kvalifikácii triedy KTM 250 SXF vyjazdil 17. priečku. V pretekoch v úvode prvej jazdy po kolízii s iným jazdcom a poškodení motocykla z pretekov odstúpil. V druhej jazde aj napriek technickým problémom bol v cieli na 14. mieste a pripísal si ďalších 7 bodov do priebežného hodnotenia seriálu. So 105 bodmi mu patrí 22. miesto priebežného hodnotenia.
1-Autíčko
Skupina vysokoškolských študentov prerobila detské elektrické autíčka pre potreby dvoch hendikepovaných deti. Urobili to počas šesťtýždňovej letnej stáže v Technologickom centre Adient v Trenčíne v rámci trinásteho ročníka projektu letnej študentskej stáže. Do projektu sa zapojili talentovaní študenti z viacerých slovenských aj zahraničných vysokých škôl. Projekt zahŕňal návrh, prípravu realizácie a úpravu špeciálnych sedadiel, ako aj ďalších komponentov autíčka. Pracovalo na ňom dvanásť vybraných študentov z vysokých škôl technického smeru z Trenčína, Bratislavy, Brna, Liberca a Edinburgu.
Seat Leon
V posledný júlový týždeň Seat Leon tretej generácie dosiahol významný míľnik, keď od svojho uvedenia na trh sa predal jeden milión exemplárov. Najlepšie predávaný model španielskej značky mal svetovú výstavnú premiéru v októbri 2012 na parížskom autosalóne a krátko na to sa začal predávať. Vďaka úplne novému dizajnu podľa filozofie formula Leon, založenej na harmónii dizajnu a funkčnosti, sa stal najpredávanejším modelom z programu Seatu a prekonal dominanciu modelu Ibiza z predchádzajúcich 30 rokov. Leon tretej generácie, navrhnutý, vyvinutý a vyrábaný v závode Martorell, využíva modulárnu stavebnicu komponentov s priečne uloženým motorom MQB koncernu Volkswagen. Nová stavebnica znamenala skok v oblasti technológie a výroby a kvalita výroby dosiahla štandard koncernu Volkswagen.