Škoda Challenge: Slovák najlepším lakovačom

Utorok, 23 júl 2019

V chorvátskom Šibeniku prebehlo v uplynulých dňoch celosvetové finále najlepších pracovníkov servisnej a predajnej siete Škoda z 32 štátov z celého sveta, kde česká automobilka má svoje zastúpenie.

Škoda Challenge: Slovák najlepším lakovačom

Slovensko malo svojich zástupcov v siedmich kategóriách. Z nich si najlepšie počínal Branislav Zágora, ktorý získal v kategórie Najlepší lakovač prvé miesto. Tím zo Slovenska sa umiestnil na celkovom druhom mieste. Vo finále v Šibeniku bojovalo o méty spolu 191 najlepších zamestnancov medzinárodnej predajnej a servisnej siete.

Súťaž Škoda Challenge dokazuje vysokú úroveň kvalifikácie súťažných tímov, rozvíja odborné schopnosti a posilňuje lojalitu k značke Škoda. Automobilka touto akciou sleduje neustále zlepšovanie celosvetovej predajnej siete a je základom pre vyššiu spokojnosť zákazníkov a vernosť značke.

V globálnom finále Škoda Challenge 2019 v chorvátskom prístavnom meste Šibenik säperilo 191 finalistov z 32 krajín. Spomedzi nich určila porota najlepších zamestnancov medzinárodnej predajnej a servisnej siete. Riešili náročné úlohy, pri ktorých museli popri znalostiach zákazníckeho procesu preukázať aj svoje technické zručnosti.

Slovensko zastúpené v siedmich kategóriách získalo v Šibeniku jedno prvé miesto, dve druhé a jedno tretie miesto.

Autor: jGold
Pridať komentár
Bleskovky
Toyota-C-HR
Francúzska vláda si dala za cieľ programom nazvaným Prime à la conversion podporiť výmenu staršieho a menej ekologického automobilu za model s nižšími emisiami. Program sa vzťahuje na elektromobily a plug-in hybridy, ako aj na hybridy, ktoré nie sú nabíjané zo zásuvky, na ktoré je dotácia vyššia. Výška bonusu je 3000 eur na spaľovacie alebo hybridné auto s emisiami CO2 nižšími ako 137 g/km a 5000 eur na elektromobil alebo plug-in hybrid. Nastaveným podmienkam štátnej subvencie vyhovuje až 98 % áut japonskej značky Toyota. Dotáciu na zošrotovanie starého auta možno získať pri kúpe nového aj jazdeného vozidla.
Kona-Electric
Hyundai Kona Electric prekročil ku koncu júna tohto roku hranicu stotisíc predaných kusov tohto elektrického modelu. Predajný úspech kompaktného elektrického SUV podčiarkujú aj mnohé významné ocenenia, ktoré Kona EV od uvedenia na trh v roku 2018 získal. Kórejská automobilka plánuje do roku 2025 predávať ročne 560 000 elektrických modelov a zužitkovať tak globálny úspech modelu Kona Electric.
Suzuki-Vitara
Japonská automobilka Suzuki vyrobila za uplynulý fiškálny rok 2019 (apríl 2019 až marec 2020) vo svojich výrobných závodoch na celom svete 2,97 (2 966 399) milióna automobilov. Napriek prerušeniu výroby pre pandémiu koronavírusu dokázala automobilka vyprodukovať 87,4 percent objemu predvlaňajšieho rekordného roku, v ktorom značka vyprodukovala 3,39 milióna (3 393 976) vozidiel, čo je najviac vo svojej storočnej histórii. V závodoch Suzuki ďalej pokračoval trend prehlbovania prevahy produkcie závodov mimo Japonska. V zahraničných závodoch počas vlaňajšieho fiškálneho roku vyrobila automobilka 2,02 milióna (2 022 227) vozidiel, kým automobilky v Japonsku len vyše 944 tisíc vozidiel.