BMW na CES 2020 v Las Vegas

Sobota, 21 december 2019

BMW sa predstaví na výstave spotrebnej elektroniky Consumer Electronics Show (CES) 2020 v Las Vegas, ktorá sa bude konať od 7. do 10. januára budúceho roka a BMW tu predstaví svoj vizionársky prístup k vytváraniu nových zážitkov z mobility budúcnosti.

1-bmw-i3-urban-suite
BMW i3 Urban Suite, hlavný exponát mníchovskej automobilky v Las Vegas

Hlavným lákadlom BMW v Las Vega bude model i3 Urban Suite.
Známy elektrický model BMW i3 zohráva v mestskom prostredí už sedem rokov rolu ikonického ambasádora radosti z elektrickej jazdy, dlhodobej udržateľnosti a inteligentnej konektivity. Tieto vlastnosti mu dopomohli k tomu, aby sa stal celosvetovo najpredávanejším elektrickým prémiovým kompaktným vozidlom.

BMW predstaví v Las Vegas koncept i3 Urban Suite, vytvorený presne na mieru podľa individuálnych potrieb a požiadaviek zákazníkov. Aby sa to podarilo dosiahnuť, prešiel model i3 kompletnou prestavbou, bez zmien zostali iba sedadlo vodiča a palubná doska. Teraz jeho interiér ponúka pocit relaxu na úrovni útulného butikového hotela.

Zámerom bolo vytvoriť príťažlivé miesto, ktoré bude pre cestujúcich počas pobytu v automobile vyvolávať maximálne príjemné pocity. Stane sa ideálnym miestom na relax, vychutnávanie si palubného zábavného systému a bude poskytovať úplné sústredenie na prácu. A to všetko v pokojnej a uvoľnenej atmosfére.

Podarilo sa to dosiahnuť napríklad aj prvkami ako je rozmerné pohodlné kreslo s opierkou na nohy, super rýchlym internetovým prepojením s okolitým svetom pomocou siete 5G, obrazovkou, ktorá sa vyklápa zo stropu a osobným ozvučením Sound Zone.

2-bmw-i3-urban-suite
Interiér mestského crossovera BMW i3 Urban je ideálnym miestom pre relax i zábavu

Model BMW i3 Urban Suite zároveň predstavuje aj logický krok k napĺňaniu trvalo udržateľnej mobility. Vozidlo podčiarkuje celostný prístup k zodpovednému využívaniu zdrojov, čo zahŕňa aj pohon s nulovými lokálnymi emisiami.

Poťahové látky využívajú recyklované materiály a na palube konceptu i3 Urban Suite sa stretávajú s certifikovaným drevom či s kožou vyčinenou olivovým olejom. Koberčeky na podlahe sú vyrobené z recyklovaných materiálov, ktoré sa následne, v rámci princípov cirkulárnej ekonomiky, môžu po skončení životného cyklu v automobile vrátiť do výrobného obehu.

(janGold)
Foto: BMW
Pridať komentár
Bleskovky
Land-cruise
Podľa amerického portálu iSeeCars.com je Toyota Land Cruiser najspoľahlivejším autom na americkom trhu. Portál analyzoval z hľadiska životnosti 15,8 milióna jazdených áut. Ukázalo sa, že Toyota Land Cruiser poskytuje najväčšiu záruku, že auto prekoná minimálne 320 000 km. Toľko malo na tachometri až 15,7 % jazdených áut tohto modelu. Druhé miesto patrí modelu Sequoia (9,2 %), čo je terénne vozidlo väčšie ako je Land Cruiser postavené na platforme pick-upu Tundra. Prvé miesto má Toyota aj medzi všetkými preverovanými značkami. Na druhom mieste medzi značkami je Honda s podielom 1,6 %. Na ďalších sú americké GMC, Chevrolet a Ford. Land Cruiser navrhli tak, aby vydržal najmenej 25 rokov.
Šikyňa-Holandsko
Po úvodných pretekoch seriálu majstrovstiev sveta v motokrose v Anglicku sa pretekári so svojimi tímami presunuli do holandského Valkenswaardu, dejiska druhého podujatia majstrovstiev sveta. Jediný slovenský jazdec Richard Šikyňa z MX Slovakia v Holandsku nebodoval. Zdravotný stav, ku ktorým sa v druhej jazde pridali aj technické problémy, mu neumožnili dokončiť ani jedny nedeľňajšie preteky a tak sa z Holandska vracia bez bodového zisku. V hodnotení seriálu klesol z priebežného 19. na 27. miesto. V najbližších dňoch bude najdôležitejšie, aby sa Richard Šikyňa vyliečil a stihol sa pripraviť na ďalšie preteky v Argentíne, ktoré budú už o dva týždne.
BMW-kopie
Značke BMW udelili slovenskí spotrebitelia a komisia expertov Brand Council z programu Slovak Superbrands cenu Slovak Superbrands Award 2020. Automobilka tak potvrdila, že patrí do skupine elitných značiek. Ocenenie je potvrdením kvality a uistením priaznivcov a zákazníkov značky pri ich nákupných rozhodnutiach. Program Superbrands vznikol pred viac ako dvadsiatimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva ciele: uviesť do pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať ich ďalším spoločnostiam, ktoré by sa rady rozvíjali a učili. Odvtedy získal program celosvetové uznanie a dnes je Superbrands uznávaný ako rešpektované ocenenie v 90. krajinách na piatich kontinentoch. Komisia Brand Council ma pri udeľovaní cien kľúčovú úlohu, preto sa jej členmi môžu stať len poprední, vysoko uznávaní experti.