Nový Suzuki S-Cross oficiálne predstavený

Štvrtok, 25 november 2021

Spoločnosť Suzuki vo svetovej premiére predstavila nové SUV so staronovým názvom S-Cross. Nová generácia modelu ponúkne výrazný štýl v dynamickom dizajne, komfort, klasické i hybridné pohony, a tiež pohon všetkých kolies.

1-S-Cross

Nový S-Cross ponúka ekologické pohony, pokročilé bezpečnostné prvky, komfortnú výbavu vrátane prvotriednej konektivity. V rámci svojich ekologických snáh s cieľom znižovania emisií na európskom trhu už od budúceho roka rozšíri svoj modelový rad aj o hybridné verzie.

Nová generácia S-Crossu je najnovší model z radu SUV s pohonom všetkých štyroch kolies, ktorým sa Suzuki pýši Suzuki rozširuje už 50 rokov a v tomto segmente áut dlhoročnú tradíciu.

Na novom S-Crosse zaujme novinka už na prvý pohľad ako drsnejšie vyzerajúce SUV. Ako odvážne, sofistikované a univerzálne SUV označil nový S-Cross jeho hlavný konštruktér Šigeru Aojama na dnešnej svetovej virtuálnej premiére.

Nový S-Cross zdobí vpredu výrazná maska chladiča s chromovanou linkou, predné svetlomety a zadné koncové svetlá s LED diódami a hranaté podbehy predných aj zadných kolies. Za povšimnutie stoja tiež strieborné doplnky na prednom i zadnom nárazníku.

Vonkajšie rozmery nového S-Crossu radia tento model svojou veľkosťou do kategórie kompaktných. Novinka má na dĺžku 4300 mm, široká je 1785 mm a na výšku meria 1585. Rázvor náprav má rovných 2600 mm. Kolesá sú obuté do pneumatík rozmeru 215/55 R17. Zákazník si bude môcť vyberať z ôsmich farieb karosérie.

Interiér svojim dizajnom naznačuje, že dokonale ladí s exteriérom tohto výkonného SUV. Do priestrannej kabíny sa pohodlne vojde päť dospelých pasažierov a batožinový priestor ponúka objem slušných 430 litrov.

Veľké bočné okná a panoramatické strešné okno s dvomi presklenými panelmi interiér dokonale prevzdušnia, sľubujú dostatok svetla a prinesú radosť z jazdy.

Ergonomicky tvarované sedadlá ponúkajú podľa stupňa výbavy buď látkové alebo aj kožené čalúnenie. Sklon operadiel zadných sedadiel je kvôli väčšiemu pohodliu pri dlhších cestách nastaviteľný.

Palubnej doske dominujú klasické budíka a 9palcový displej infotaimentu, ktorý je umiestnený ako voľne stojací uprostred. Je prepojiteľný bezdrôtovou konektivitou so smart telefónmi. S-Crossu chýbajú klasické ovládače, má dvojzónovú automatickú klimatizáciu, automatickú nemá len model v základnej výbave.

S-Cross vďaka 1,4-litrovému turbomotoru BoosterJet s priamym vstrekovaním a tiež 48-voltovému systému SHVS Mild Hybridu je efektívny a zároveň výkonný. Pohon všetkých kolies so systémom AllGrip Select 4x4, 9-palcový displej zvukového systému a množstvo pokročilých bezpečnostných technológií je zárukou zábavného a pokojného zážitku z jazdy.

1-S-Cross 2-S-Cross 3-S-Cross 4-S-Cross 5-S-Cross 6-S-Cross
Autor: J. Goldberger
Foto: Suzuki
Pridať komentár
Bleskovky
aaa-auto
Predajcovia jazdených vozidiel sieti spoločnosti Aures – AAA Auto, Mototechna a Auto Diskont, ponúkajú rozsiahlejšie zľavy na automobily zo svojej ponuky. Letné zľavy sa týkajú takmer polovice ponúkaných vozidiel a dosahujú celkový objem šesťstotisíc eur. Zľavy sú reakciou na rast cien a na stagnáciu predaja v poslednom období. Snahou je podporiť trend spomaľovania rastu cien jazdených áut, preto pripravili väčšiu zľavovú akciu. Z celkovej ponuky 3500 vozidiel zlacnilo 1500 áut.
Bulik-Aragon
Piate preteky motocyklových majstrovstiev Španielska ESBK sa konali na okruhu Motorland v Aragónsku a zúčastnil sa ich aj 15-ročný slovenský jazdec Michal Búlik. Jazdil v triede Stock 600 v českom tíme New2 Project. V kvalifikácii si v početnom pretekárskom poli počínal veľmi dobre a obsadil pekné 14. miesto. V prvých pretekoch prešiel cieľom na celkovom jedenástom mieste a vo svojej triede Stock bol štvrtý. V druhých pretekoch došlo v piatej zákrute ku kolízii a pádu niekoľkých jazdcov pred ním, vyhnúť sa im už nedokázal, skončil v hromadnom páde a preteky nedokončil.
Bulik-Aragon
Piate preteky motocyklových majstrovstiev Španielska ESBK sa konali na okruhu Motorland v Aragónsku a zúčastnil sa ich aj 15-ročný slovenský jazdec Michal Búlik. Jazdil v triede Stock 600 v českom tíme New2 Project. V kvalifikácii si v početnom pretekárskom poli počínal veľmi dobre a obsadil pekné 14. miesto. V prvých pretekoch prešiel cieľom na celkovom jedenástom mieste a a vo svojej triede Stock bol štvrtý. V druhých pretekoch došlo v piatej zákrute ku kolízii a pádu niekoľkých jazdcov pred ním, vyhnúť sa im už nedokázal, skončil v hromadnom páde a preteky nedokončil.