Škoda predstavila novú identitu značky

Utorok, 20 september 2022

Ako Next Level - Škoda Strategy 2030 predstavuje česká automobilka Škoda novú identitu značky, ktorá zahŕňa nový dizajnový jazyk, nové logo a tiež zmenu firemnej identity.

1-skoda-s7

Škoda zároveň akceleruje a rozširuje svoju elektrickú ofenzívu. V rámci nej uvedie na trh do roku 2026 tri nové čisto elektrické modely a po nich prídu na rad ďalšie nové modely.

Štúdia Vision 7S je prvý konkrétny model, jeden z budúcich. Ide o sedemmiestny koncept na ktorom automobilka po prvý raz predstavuje nový dizajnový jazyk.

Podiel čisto elektrických vozidiel na predaji značky Škoda má v Európe do roku 2030 vzrásť na viac ako 70 percent a česká automobilka investuje v najbližších piatich rokoch do elektromobility 5,6 miliardy eur a do digitalizácie 700 miliónov eur.

Novinkou v tomto smere sú dve rôzne konfigurácie interiéru. Jeden má režim Jazda, druhý Relax, pričom dôraz sa kládol na vyvážený pomer dotykových a digitálnych ovládacích prvkov.

V rámci novej stratégie štúdia Vision 7S rozvíja koncept interiéru svojich vozidiel, ktorý kombinuje ako priestranný a bezpečný až pre sedem cestujúcich s kompletnou premenou prirodzeného užívateľského rozhrania.

Bezpečnosť a ochranu Vision S7 zabezpečuje inovatívna detská autosedačka, ktorá je umiestnená proti smeru jazdy v stredovej konzole pred druhým radom sedadiel.

Toto všetko je obklopené odolnými a udržateľnými materiálmi a mnohými Simply Clever prvkami. Vzhľad interiéru dopĺňa jedinečné dekoratívne prešívanie v tvare písmena X, ktoré podčiarkuje charakter SUV.

1-skoda-s7 2-skoda-s7
Autor: J. Goldberger
Foto: Škoda Auto
Pridať komentár
Bleskovky
bmw-i5-touring-flash kopie
Šiesty ročník ankety Elektromobil roka 2024 o najlepšie elektrické a plug-in hybridné automobily na slovenskom trhu za rok 2024 pozná svojich víťazov. Automobily BMW získali tri pódiové umiestnenia: BMW i7 M70 prvé miesto v kategórii luxusný elektromobil, BMW XM v kategórii plug-in hybrid, a BMW radu 5 Touring druhé miesto v kategórii rodinných elektromobilov. Ankety sa zúčastnilo 8656 hlasujúcich, ktorí svojimi hlasmi na internetovom portáli mojelektromobil.sk vybrali tie najlepšie automobily na slovenskom trhu v troch kategóriách. O priazeň slovenskej verejnosti sa uchádzalo spolu 123 nominovaných vozidiel.BMW i5 Touring
bmw-group
BMW Group, nemecký výrobca prémiových vozidiel, chce pokračovať v raste svojej produkcie i v tomto fiškálnom roku. Motivuje ho k tomu úspešný rok 2023, v ktorom jeho prémiový segment dodal na trh historicky najviac vozidiel a zaznamenal najvyššie predaje. Modelmi, ktoré majú produkciu bavorského producenta najviac potiahnuť na požadovanú úroveň, majú byť aj v roku 2024 čisto elektrické vozidlá a modely z vyššieho prémiového segmentu, vrátane modelov BMW radu 7, BMW X7 a luxusné Rolls-Royce s čisto elektrickým pohonom Rolls-Royce Spectre. V oboch týchto segmentoch verí skupina BMW vo výrazný dvojciferný rast. Očakáva sa, že prispejú k tomu aj modely BMW radu 5, BMW i5, ale aj elektrické kombi Touring i5.
matador
V prieskume spotrebiteľskej dôvery Slováci po ôsmy raz volili značky, ktorým dôverujú najviac. Zúčastnila sa ho reprezentatívna vzorka dvetisíc respondentov. Do prieskumu boli zahrnuté značky, ktoré sú najsilnejšími na slovenskom trhu. V kategórii výrobcov pneumatík získal ocenenie Najdôveryhodnejšia značka roku 2023 tradičný výrobca pneumatík Matador, ktorý je súčasťou koncernu Continental. Matador tak potvrdil povesť spoľahlivosti a kvality za rozumnú cenu. Značka s viac ako 115 rokmi skúseností je najdôveryhodnejšia pre 20,6 % respondentov. Na druhom mieste sa umiestnila značka Continental. Roman Moško, komunikačný manažér Continental Barum: "Sme hrdí, že značka Matador je medzi slovenskými vodičmi vnímaná ako symbol dôvery a kvality. Má dlhoročnú tradíciu, široké portfólio a spoľahlivú kvalitu.”Matador Hectorra 5